Количка 0
Количка 0

Организиране и провеждане на ИМЕЙЛ МАРКЕТИНГ КАМПАНИИ за генериране на повече клиенти (ОНЛАЙН КУРС)

Организиране и провеждане на ИМЕЙЛ МАРКЕТИНГ КАМПАНИИ за генериране на повече клиенти (ОНЛАЙН КУРС)

bdsa-email-marketing
13
май, 2020

СЪДЪРЖАНИЕ НА КУРСА

Общо обучение: 16 урока

Модул 1: Същност, специфики и значение на имейл маркетинга  0/2

  • 1.
  • 2.

Модул 2 Организиране и провеждане на имейл кампании  0/1

  • 1.

Модул 3 Имейл стратегия и отичате на резултатите от имейл кампании (ключови метрики)  0/2

  • 1.
  • 2.

Модул 4: Оптимизация на имейл кампании  0/1

  • 1.

Модул 5: Примери от практиката  0/1

  • 1.

Модул 6: Полезни материали и онлайн инструменти  0/4

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.

Модул 7: Основни моменти при работа с платформата MailChimp  0/5

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.

Лектор/Ментор

Admin bar avatar

Величка Златкова

Величка Златкова има над 5 години професионален опит в областта на дигиталния маркетинг. Ескпертизата й е тясно свързана с организиране и провеждане на имейл кампании, управление на онлайн реклами, поддържане на бизнес профили в социалните мрежи и изграждане на маркетинг стратегии. Активно преподава в курсове по имейл маркетинг и участва в образователни програми като ментор. Завършила е в УНСС бакалавърска и магистърска степен съответно със специалности „Икономика на търговията“ и „Финанси“. Преминала е през редица обучителни програми в различни направления от дигиталния маркетинг. Към момента работи над докторска дисертация в областта на омниканалната търговия. Професионалната ѝ страст е свързана с маркетинга и търговските стратегии, но творческото писане е нейното второ „Аз“, което намира своя сцена в личен блог. Определя себе си като проактивна личност с разностранни интереси и креативен мечтател, за който предизвикателствата са вдъхновение и възможност. Величка е и лектор към Българска Дропшип Академия. Подготвила е специален онлайн курс, в който ще сподели кои са ключовите съставки в рецептата за ефективен имейл маркетинг.